MYSFREDAG

2013-01-25 19:53:21 ByJossee Kommentarer: 0


Hej!

Dagen började bra, sovmorgon och god frukost!
Efter skolan drog jag och Sarah upp på stan till hindersmässan. Köpte inte något godis, eftersom att jag har godis stopp. Men köpte brända mandlar och två stycken donuts. En med jordgubbssmak och en med vaniljsmak.
Det har varit så sjukt kallt idag, trodde nästan att mina fingrar skulle frysa till is. Så vi bestämde oss för att gå till Bara Vara, ett café. Där tog vi varsin chai latte och jag tog kladdkaka. Mums!
På vägen hem åt vi en donut, och fy tusan vad gott det smackade. Älskar donuts, var väldigt länge sen jag åt det!
Nu är jag hemma och pappa har hyrt en film som vi ska se. Mysfredag!
Ha en bra fredag! Kommer med ett inlägg imorgon!

Puss Josefin



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback