Lördag 5/1

2013-01-05 11:48:58 ByJossee Kommentarer: 0


Hej!

Var ett tag sen jag blogga sist, 3-4 månader sen... Har inte haft någon inspiration till att blogga, så då har jag inte haft någon lust!
Under tiden jag inte bloggat har jag bland annat varit i Stockholm, firat julafton, firat nyår och mycket annat. Sen sist men inte minst har jag och Mathilda fått biljetter till One Direction konserten som är i Friends Arena nu i maj. Är så sjukt taggad!
2013 ska verkligen bli mitt år, det har jag bestämt. Har inga speciella nyårslöften eller så, men jag har bestämt mig för att börja springa oftare när det börjar bli lite varmare!
Har fått en ny kompakt systemkamera, så nu hoppas jag att jag ska kunna lägga upp lite mer bilder här på bloggen. Har innan bara lagt upp bilder från Instagram som inte är speciellt roliga..
Jag hoppas att jag fortsätter ha kvar inspirationen så att jag kan blogga mycket mer än vad jag har gjort! Kommer eventuellt med ett inlägg lite senare!


Puss Josefin



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback