KARISHMA

2013-01-22 20:43:27 ByJossee Kommentarer: 0


Hej!

Idag har det varit nästan -15 grader. Usch, hatar kyla.
Idag efter skolan gick jag, mamma och pappa på restaurang. Restaurangen heter Karishma och det är en indisk restaurang. Älskar maten där! Riset där måste vara det godaste riset jag någonsin ätit och kycklingen ska vi inte ens tala om..
Annars har jag inte gjort något speciellt idag. Har bara varit allmänt trött. Vad har ni bloggläsare gjort en dag som denna?
Ha en bra kväll! Vet inte om jag hinner blogga imorgon, men jag ska försöka!

Puss Josefin


Bilderna är gamla instagram bilder som jag tog för länge sen när vi åt där. Två av bilderna har jag tagit på den otroligt goda kycklingen och den tredje har jag tagit på desserten (Crème Brulee). Åt inte Crème Brulee idag (som sagt, gamla bilder).



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback