BABY IT'S COLD OUTSIDE

2013-01-19 20:22:38 ByJossee Kommentarer: 0


Hej!

För första gången på väldigt länge vaknade jag upp av att solen lös in genom fönstret. Wihoo! Det var på tiden... Men fy tusan vad kallt det har varit idag! -15 grader. BRR!!
Dagen började bra, till frukost åt jag ett vändstekt ägg och drack kaffe med mjölk och grädde!
Sen gick jag, mamma och pappa upp på stan och åt mat på Jensens. Sen åkte jag och mamma upp till Marieberg. Köpte ett par vita jeans med märket Serious Sally från Rut mfl. Sen på vägen hem åkte vi förbi farmor och farfar och där blev vi bjudna på fruktsallad.
Och nu på kvällen har vi ätit nudlar och kyckling. Nu senare ska jag se någon film på datorn. Kortsagt, har dagen varit otroligt bra.
Imorgon om det är lika fint väder tror jag att jag drar ut på en långpromenad. Kommer med ett inlägg imorgon.

Puss Josefin



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback