2 COOL 4 SCHOOL

2013-01-10 17:14:54 ByJossee Kommentarer: 0



Hej!

Första dagen i skolan avklarad. Skönt. Är obeskrivligt trött. Var nära på att somna när jag kom hem från skolan. Kunde inte somna igår kväll och vaknade upp med att ha ont i magen.
I förgår var jag först på stan med Mathilda, sen på kvällen kom Sarah och då sov hon över hemma hos mig. Såg på en film som heter, The Notebook (dagboken). Den är sjukt bra, rekommenderar den. Igår efter att Sarah hade gått hem kom mormor och hämta mig och vi åkte till Marieberg (ett shoppingcenter). Handlade en tröja från Gina Tricot, stickad tröja från H&M och ett par byxor från Bikbok. Nöjd över alla köpen, men ångrar att jag inte köpte en snygg tröja från Bikbok. Sen på kvällen var jag på utvecklingssamtal. Det gick bra.
Måste fixa en prao plats innan onsdag nästa vecka. Ska gå till ett ställe nu i helgen och fråga om det finns någon prao plats. Ska nämligen prao:a vecka 6 och 7. Taggad, ska faktiskt bli riktigt kul!
Ska göra lite matte och NO nu hade jag tänkt. Har matteprov på onsdag OCH fredag, och NO test på tisdag eller torsdag. Kommer kanske med ett inlägg ikväll om jag hinner!

Puss Josefin



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback