WISHLIST

2012-09-07 07:59:37 ByJossee Kommentarer: 0

 
 
 


                       
             
 
1. Älskar denna jacka. Skulle passa riktigt bra tillsammans med en vanlig enfärgad t-shirt. 2. Skulle behöva en enfärgad t-shirt, älskar den här blåa färgen. 3 Älskar skärningen, färgen, längden, allt. 4. Jag säger bara två ord, Dr Martens. 5. Den här väskan är faktiskt riktigt snygg. Gillar färgen och jag gillar att den blänker lite. 6. Älskar färgen på den här jackan, skulle vara snyggt att ha den här istället för att bara ha en vanlig kofta. 7. Är helt förälskad i dessa byxor. Dom ser inte bara snygga ut, utan dom ser riktigt sköna ut. 8. Skulle vilja ha ett par lackbyxor, dessa från H&M är riktigt snygga. 9. Har redan ett par sneakers, men jag skulle jättegärna vilja ha ett till par. Älskar färgkombinationen på dessar. 10. Älskar formen på väskan. 11. Skulle vilja ha en mixikjol. Denna i vinröd färg är verkligen jättesnygg. 12. Skulle vilja ha ett sånt här linne i en liknande form. Älskar att man båda kan ha den till fest och även till vardag. 13. Skulle behöva ett par vinröda jeans. 14. Åhh.. Jag är verkligen kär i dessa skor. Dom är verkligen grymt snygga. 15. Skulle vilja ha en liknande väska som den här i skinn. 16. Den här jackan är så gryyyyyyymt snygg, den kommer från Gina Tricot.
 
   
Har blivit förälskad i alla dessa plagg. Har faktiskt ingen favorit, alla är lika snygga tycker jag.
Har du någon favorit? 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback