Cykeltur

2012-09-15 17:04:37 ByJossee Kommentarer: 0

 
Hej!
 
Hur mår ni? Har inte bloggat på några dagar. I onsdags var jag på Erikslund (ett shoppingcenter som finns i Västerås). Fick med mig bland annat 3 tröjor. En från JC, och två från Gina Tricot. Sen köpte jag även ett par jeans från Rut mfl, som hade märket Serious Sally. Måste verkligen rekomendera märket. Dom sitter verkligen perfekt (i alla fall på mig) både i midjan och längden. Sen, sist men inte minst fick jag med mig ett par svarta Dr Martens hem. Wihoo! Hade dom till skolan igår. Dom är inte bara snygga, utan dom är riktigt sköna också. Men jag ska inte börja använda dom än. Dom är fodrade så då blir det lite för varmt. Men som sagt, jag längtar tills jag kan börja använda dom. Köpte även lite andra små saker. 
 
Idag gick jag upp tidigt för att sedan sälja fika på stan med några klasskompisar. Ska försöka tjäna pengar till en klassresa i nian då vi ska åka till Prag och kanske Berlin. Det var kul att sälja även fast det blev lite långtråkigt ibland, så jag tror att vi ska sälja igen nästa helg. Efter att jag sålt fikabröd på stan, köpte mamma och jag varsin sallad. Och sen efter att vi ätit mat drog vi iväg på en cykeltur då vi cyklade på ett ställe som heter Rävgången. Rävgången är ett jättefint ställe som ligger väldigt nära stan men när man är där känns det som om man är på landet. Det är i alla fall väldigt fint där och det ligger precis vid Hjälmaren. Nu sitter jag hemma i alla fall. Och snart måste jag duscha och fixa i ordning mig och efter det bär det iväg mot den årliga kräftskivan som ska firas med släkten. Det ska bli kul. Ska hem till farmor och farfar. Brukar normalt sätt vara i sommarstugan och fira. Men nu blev det inte så.
 
Måste fixa i ordning mig nu! Ha en underbar dag!
 
Puss
 
 
 

Blev en miss med bilden, man ser kamraremen. Såg det nu efteråt. Men jag tycker att Flizan är så söt så den fick bli med i alla fall.


 
Har ju lovat er minst tusen gånger att jag ska lägga upp några bilder som jag tagit. Tog dessa när vi var i sommarstugan. Tycker verkligen att Flizan är fin på bilderna. Eller vad tycker ni? Hennes ögon är otroligt vackra.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback