Dresses?

2012-05-17 07:39:27 ByJossee Kommentarer: 1


Hej alla finisar!

Ledig i 5 dagar nu. Wihoo. Gud så skönt. Idag ska jag och min familj åka till sommarstugan. As usual.. Nej, men ska faktiskt bli skönt.
Är riktigt nöjd. Igår sprang jag och pappa. Vi sprang 3 km. Stannade bara en gång (bra för att vara mig). Kändes som jag skulle dö när jag hade kommit till mål. Haha, var så grymt trött. Och då är det första min pappa frågar, "ska vi springa ett varv till?". Som om jag inte var nog trött över att ha sprungit 3 km. Haha..
Har lite ångest. Måste verkligen fixa en skolavslutningsklänning. Måste verkligen åka upp på stan nästa vecka. Vet inte heller vilken klänningsmodell jag vill ha. Åhh.. varför ska det alltid vara så svårt att hitta just klänningar? Vet ni läsare något/några bra ställen där det finns snygga klänningar. Funderar lite på om det finns några snygga på Gina. Men nästan alla köper klänningar där. Och jag vill ju inte komma med något som jättemånga andra också har på sig. Skulle kännas lite pinsamt.. Men jag vill ju ändå ha en enkel klänning som jag eventuellt kan använda kanske till vardags (en varm sommardag) också. Kom mer än gärna med tips. Kommer eventuellt med ett inlägg lite senare. Ska snart börja packa. Lika bra att ha det gjort. 


Bye  

Namn: MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

Önskar dig en sketabra torsdag! :D

Svar: Åhh, tack detsamma! :)
josefintiv.blogg.se

2012-05-17 // 12:16:26
URL: http://mooollys.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback