Tack!

2012-05-07 20:16:14 ByJossee Kommentarer: 0


Hello!

Har läst massor av gamla kommentarer som jag fått för jätte, jättelänge sen. Haha. Har ju självklart läst kommentarerna som jag fått nyligen också. Seriöst, det värmer i hela hjärtat när jag läser era fina kommentarer, blir verkligen otroligt glad. Låter säkert töntigt, men seriöst blir verkligen otroligt glad. Samma sak med gamla sms och meddelanden på Facebook t.ex. Blir så otroligt glad när jag läser sånt. Att någon lagt ner tid på att skriva ett sms/meddelande/kommentar till mig liksom. Uppskattar verkligen det. Blir glad så fort jag tänker på det. Egentligen borde man uppskatta sånt lite oftare. Istället för att vara negativ för att man inte får så många "likes" på FB, eller Instagram t.ex. Och tänka på dom som verkligen gillar fotot, istället för dom som inte gör det. Lägg inte energi på sånt, utan var glad för dom som lägger tid till att skriva en kommentar t.ex. Ok, som sagt, tack för alla fina kommentarer. Vet inte riktigt var jag försöker att komma med det här inlägget, men tack i alla fall. 

Puss 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback