Klassfest

2012-03-31 15:34:35 ByJossee Kommentarer: 0


Hello!

Igår var det klassfest. Övernattade på skolan. Var verkligen jättekul. När vi kom dit åt vi pizza. Efter det gjorde vi inget speciellt. Vi hade disco o.s.v. Sen lite senare cirka klockan 12- 12.30 så såg vi på en skräckis. Såg på en som heter Halloween. Den var verkligen jättedålig. Den var dåligt gjord, plus att den inte alls var läskig. Efter att vi sett filmen, såg vi en till film. Den filmen började vi titta på cirka 2. Kommer inte ihåg vad den hette, men den var i alla fall inte bra. Halvsov lite så jag förstod inte handlingen. Efter det var vi tvungna att sova. Kanske inte direkt det lättaste, när mer än halva klassen låg och prata.. Och sen vid 8.30 var vi tvungna att gå upp. Så sammanlagt har jag sovit i ungefär 3 - 4 timmar. Så inatt kommer jag nog sova gott. Ska gå och lägga mig tidigt idag tror jag. Ska vila lite nu. Bjuder på några bilder från orienteringen.

Bye



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback