Nationaldagen

2012-06-06 10:57:36 ByJossee Kommentarer: 0


Hej alla fina!

Sitter just nu och äter frukost i sängen. Just nu är jag, mamma och pappa i sommarstugan. Ska åka hem idag. Hade varit skönt om det hade varit helg nu, så att man kunde stanna kvar här lite längre. Idag är det som sagt Nationaldagen och på onsdag nästa vecka är det skolavsutning. TAGGAD. Ska bli så sjuuuuuukt skönt med sommarlov. Veckan efter på måndagen ska jag och Sarah till Stockholm. Ska bli riktikt kul. Det roliga är att jag ska åka till Stockholm igen efter ungefär 1-2 veckor efter att Sarah och jag har varit där. Då ska jag åka dit med mamma. Då ska vi sova över där i två nätter som vi alltid gör. Har ni något roligt inplanerat som ni ska göra nu i sommar? Och har ni något förslag på vad man kan göra i Stockholm, affärer, museum m.m? Är öppen för alla förslag. Hade tänkt att jag skulle springa idag. Men jag får se, har lite ont i halsen. Hoppas som sagt att det ska bli bättre. Ska fixa i ordning mig nu. 


Bye 



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback