Disco

2012-06-15 12:32:46 ByJossee Kommentarer: 0


Hello!

Nu är det sommarlov. Känns riktigt bra. Igår på kvällen var jag på disco i Kulturhuset (Folkets hus). Först träffades jag, Mathilda, Hannah och Klara hemma hos Mathilda. Sen drog vi iväg till en pizzeria som låg precis brevid där Mathilda bor. Jag, Mathilda och Hannah åt kebabtallrik och Klara åt pizza. Det var jättegott. Vi var flummiga så vi satt och skratta åt typ allting. Haha, pizzagubbarna måste trott att vi var helt dumma i huvudet. Haha. Vi levde livet helt enkelt.
Sen gick vi hem till Mathilda. Där sminkade vi oss och valde kläder åt varandra. Jag hade på mig ett rosa linne med blommor på och till det så hade jag mina vita shorts. Sen när vi var på folkets hus så var det en vakt utanför, och då var man tvungen att blåsa i en slags grej som man kan se om man har drukit alkohol. Och om man har gjort det så får man inte komma in. Men jag och tjejerna in. Där inne träffade vi jättemånga som går i våran klass. När vi var därinne dansade vi loss riktigt ordentligt. Gud så kul vi hade det. Tråkigt nog var jag tvungen att gå hem vid halv 11 för att mina föräldrar jobbar dagen därpå. Men tiden som var, var riktigt kul. Förut har jag varit lite skeptisk mot sånna discon men hade verkligen fel. Shit vad kul det var. Måste verkligen göra om det igen om det blir något liknande disco någon gång. 
Efter skolavslutningen i onsdags åkte jag hem till mormor. Och sen vid 8 på kvällen träffade jag Mathilda, Elsa, Klara och Amanda och vi gick på bio. Vi såg L.O.L- Lauthing Out Loud. Den var verkligen jättebra. Rekomenderar den. För att vara premiär så var det inte så många som var där. Men kul hade vi det i alla fall. Idag ska jag nog bara ta det lugnt tror jag. Måste packa. Ska till sommarstugan idag. Skönt med en slappdag. Ibland behövs det. Bjuder på några bilder från igår. 

Bye 




       


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback