I Can Not Wait Till Tomorrow

2012-06-17 15:51:20 ByJossee Kommentarer: 0


Hej!

Herre min gud vad jag längtar till imorgon. Då ska Sarah och jag till Stockholm. Ska åka med buss här hemifrån klockan 8 på morgon. Och sen är vi hemma cirka klockan halv 9 på kvällen. Kommer bli jobbigt att gå upp så pass tidigt. Men det är det värt. Hoppas nu på att det blir varmt och soligt. Ska bara shoppa när vi är där. Skulle såklart varit kul om vi kunde gå på Gröna Lund också. Men i så fall ska man ju vara på Gröna Lund hela dagen och vi vill hinna med att shoppa. Vet inte något speciellt som jag ska handla. Får se när jag kommer dit.
Idag har jag varit i sommarstugan. Kom hem för ett tag sen. Har bara tagit det lugnt idag. Ska bestämma kläder till imorgon nu. I can wait till tomorrow.. Vad har ni gjort nu i helgen? Ha det bra. 


Puss


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback