23 Juni

2012-06-24 11:18:36 Kommentarer: 0

 
Hej!
 
Har inte bloggat på jättelänge, säkert minst en vecka sen. Blogg.se har ändrat hela sidan så man kan ju säga att jag blev lite förvånad. Men som sagt, är bara kul med lite förändring. Tänkte skriva lite om dagarna som varit tänkte jag.
I måndags var jag och Sarah i Stockholm. Vi åkte buss dit klockan 8 och sen åkte vi hem med buss igen klockan 6 på kvällen. Det var jättekul. Shoppade hela dagen. Blev rättså besviken trodde att jag skulle hitta mer saker. Men ska ju som sagt åka dit på måndag igen och där ska jag var till onsdag. Så då kan jag ju shoppa mer. Men sen vill jag inte bara köpa bara för att köpa. Utan jag vill ju också veta att jag kommer ha användning av det jag köper. Tror faktiskt att jag kommer ha det. Köpte ett linne från Bikbok och ett par shorts från H&M. Är jättenöjd över mina köp där.
På tisdagen så var jag, mamma och pappa på en resturang. Var jättebra mat och sådär men vi satt ute och det blåste jättemycket och jag hade på mig mitt nya linne och mina nya shorts så jag frös jättemycket. Och vi fick vänta på maten i ungefär 1 timme. Blev lite besviken faktiskt. Men annars var maten jättegod.
Sen på onsdagen så var jag med Sarah och vi gjorde plättar. Dom blev faktiskt riktigt goda om jag får säga det själv.
I fredags så var jag hos min kusin sommarstuga och där firade vi midsommar. Dom har precis nybyggt så det är jättefint.
Och nu idag är jag här i våran sommarstuga. Tittar på matchen mellan Spanien och Frankrike. Vet inte riktigt vilka jag hejar på. Har ni någon favorit som ni hejar på? Min farmor och farfar är också här. Dom ska sova här och vara kvar här till fredag. Vi kommer åka hem imorgon men dom ska som sagt stanna kvar. Hur har ni firat midsommar?
Har tagit några bilder som jag lägger upp. Tog inga bilder i Stockholm när Sarah och jag var där men ska försöka att ta några sen nästa vecka då mamma och jag åker dit. Men hoppas att ni nöjer er med dessa så länge.
 
Bye
 
 
Sarah & jag påväg mot Stockholm!
 
Sommardrinck á la Sarah & Josefin
 
Fjäril
Jag
 
 
Har fler bilder men dom går tydligen inte att ladda upp..
Men jag kanske lägger upp dom sen lite senare när jag kommer hem om det går.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback