1 Juni

2012-06-01 06:52:57 ByJossee Kommentarer: 0


Hello!

Idag är det fredag. Wihoo. Idag ska våran klass arangera ett disco för 4-6. Discot börjar klockan 19.00 och slutar klockan 22.00. Vet inte om jag ska gå hem i mellan eller om jag ska stanna. Får se vad dom andra gör. Sen måste jag packa ner kläder (som jag ska ha på discot). Vet inte vad jag ska ta med mig. Tror att jag ska ha shorts. Blir ju rättså varmt. Men men, får se.. 
Men som sagt, idag är det ju 1 juni. Gud vad snabbt det har gått. Det känns som att det var julafton igår.. Haha.. Vill ha sommarlov nuuuuuuu. Har skolavslutning den 13 juni. Bara 13 dagar kvar... 
Ska ta spruta imorgon. Usch... Ska ta den på skolan. Sen efter att jag tagit den ska jag till sommarstugan. Måste fixa i ordning mig nu. Nu vet ni åtminstone att jag lever. Bloggen har varit helt död nu senaste tiden. Och jag är ledsen för det. Men har inte haft någon lust. Om jag hinner, kommer jag kanske med ett inlägg sen när jag kommit hem.


Bye   


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback