Söndag 29/1

2012-01-29 08:46:49 Kommentarer: 0

Ligger i sängen och känner mig ensam. Läskigt tyst. Alla sover (Flizan sover också).

Japp, här ligger jag i sängen och kan verkligen inte somna om. Har varit vaken i typ flera timmar känns det som. Ok, det där var kanske att överdriva lite. Hehe.. Det är säkert bara jag som är vaken nu. Men om det är någon som vet hur man kan somna om så kom gärna med förslag. Vet inte vad jag ska skriva. Kommer inte ihåg vad jag drömde. Som nog alla vet så drömmer man varje natt. Även fast man kanske inte kommer ihåg det. Om du inte visste det, så har du lärt dig något nytt. Ok, nu tror jag att jag ska gå och väcka mina föräldrar. Japp, visst låter jag som en snäll dotter!? Haha. Kommer med ett inlägg lite senare.

Bye :love:



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback