Harry Styles

2012-01-30 19:26:15 Kommentarer: 0

Hello! ;)

Följde med Mathilda hem idag. Var jättekul. Var jättelängesen vi var sist (alltså hemma hos någon). Köpte några bröd från Ica. Och sedan gick vi hem till Mathilda och tittade på massor av One Direction videos. Var jättekul. Plus dom är ju så sjukt snygg. Helst Harry. Ohh, han är sååååå snygg. Skulle dö för att få träffa dom in real life. Sen fick jag ett sms av mamma att jag skulle gå hem. Hon sa också att jag hade fått bikinin. Blev så glad. Så det första jag gjorde när jag kom hem var givetvis att prova bikinin. Och den passade perfekt. Så just nu är det alltså en glad Josefin som skriver detta. Ska bli så kul på torsdag då vi ska åka till Gustasvik med klassen. Då jag ska få använda den för första gången. I'am so excited. Ska bli jättekul förutom att vi också ska göra simprov. Inte roligt. Kommer med några bilder på Harry. Ska försöka att komma med ett inlägg imorgon.

Puss :love:



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback