Mormor 66 år

2012-02-10 10:19:09 Kommentarer: 0

Godmorgon! ;)

Känner mig som igår. Så jag är hemma från skolan idag med. Har druckit så grymt mycket te, haha. Just nu tittar jag på tv. Idag fyller mormor år, grattis mormor. Och imorgon på kvällen ska vi till henne och fira henne så jag hoppas verkligen att jag är frisk då. Har inte så mycket mer att säga. Ska i alla fall försöka att komma med ett inlägg lite senare. Bjuder på en bild på maten igår. Det var rotfruktssoppa. Var jättegott, har faktiskt aldrig ätit det förut. Om ni undrar vad det som ligger mitt i soppan är, så är det krutonger och fetaost. Jag vet, det låter verkligen inte gott. Men det stod i receptet att man skulle ha det och det var faktiskt jättegott.

Puss :love:



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback