Lördag 18/2

2012-02-18 10:14:43 Kommentarer: 0

Godmorgon! ;)

Kan inte säga hur mycket jag längtar till Stockholm. Ska verkligen bli awesome. Ska åka dit på måndag och ska vara kvar där till på onsdag. Kommer hem på onsdag kväll så det är inte säkert att jag kan göra blogginlägg direkt när jag kommer hem. Men lovar att jag kommer med ett inlägg på torsdag i allafall. Sen vet man ju aldrig, det kanske går att göra inlägg på hotellet. Men det tror jag inte. Just nu har jag i allafall ätit frukost. Känner mig frisk idag. Känns som jag kan andas ut. Var verkligen orolig att jag skulle vara sjuk så att vi inte skulle kunna åka till Stockholm. Måste ut och gå idag. Känner mig verkligen inte i form. Har ju inte "gått" på mer än en 1 vecka. Gått och gått, men... Ni fattar. Och eftersom mamma och jag går så otroligt mycket när vi är i Stockholm så måste jag träna upp mig. Ska fixa iordning mig nu. Bjuder på några bilder som jag tog igår.

Puss :love:



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback