Walkincloset

2012-04-06 12:29:11 ByJossee Kommentarer: 0


Hello!

Igår var mamma, pappa och jag ute i våran sommarstuga. Vattnet funkar fortfarande inte så vi kan inte sova där. Så därför måste vi vara här hemma istället. Typiskt att det ska krångla. Men det är som det är..
Imorse när jag vakna asså shit. Det har ju blivit vinter. Det har snöat grymt mycket. Vill inte att det ska snöa. Det är april inte december..
Idag har jag och mamma städat lite i garderoben. Har tre stycken garderober som är fullproppade med saker. En av garderoberna ska vi fixa i ordning och sen ska jag ha det som garderob och ha mina kläder och lite smink och sånt i. Kommer bli värsta walkincloset. I'm so excited.. Kommer fortsätta med garderoberna efter maten. Måste gå nu.

Bye



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback