Lördag 14/4

2012-04-14 07:06:56 ByJossee Kommentarer: 0


Godmorgon! ;)

Ledsen för dålig uppdatering. Har hela tiden tänkt att jag ska skriva ett inlägg. Men har helt enkelt inte haft lust. Men nu känner jag att lusten har kommit tillbaka. Så nu får jag väl helt enkelt ta igen det jag missat.
Igår var jag på en isshow. Var faktiskt riktigt roligt. Hade först tänkt mig något helt annat så jag blev riktig förvånad. Sen var det ju också extra kul eftersom att Elin, en av mina kompisar som går i klassen, var med och åkte. Alltid extra kul när man känner någon som är med.
Sa ju att jag skulle lägga upp dom där bilderna men funkar tydligen inte. Så jag skiter i det.
Idag ska vi, mamma, pappa och jag, till våran sommarstuga. Ska sova över där för första gången i år. Ska bli riktigt kul faktiskt.
Förresten, är det bara jag som tycker att det känns som söndag? Haha, känns seriöst som det. Fast då är det ju skönt att det bara är lördag. Måste gå nu. Kommer eventuellt med ett mode inlägg lite senare.

Puss :love:



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback