1

2012-04-26 07:17:57 ByJossee Kommentarer: 1


Hello!

Igår var det Sarahs födelsedag. På eftermiddagen gick vi tillsammans och köpte glass. Köpte en Magnum. Gav även presenterna.
Idag ska Mathilda till London. Hon kommer hem på måndag igen. Kommer sakna henne..
Hatar torsdagar. Det är den längsta dagen. Men det som är bra är att jag fyller år imorgon. Yey! Ska bli så sjukt kuuuuuuul! Plus att imorgon slutar vi efter lunch. Tänkte först komma med ett inlägg igår men jag var tvungen att göra några läxor. Ok, måste gå nu. Bjuder på några bilder från igår.

Bye

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/2528037/images/2012/pic_200003463.jpg" class="image">


Namn: SAAAAAAAAARAH OFC!!! ;)

Det fanns ju typ inget kvar på HM, asså från Aids grejen! Hahahaha, men den där byxdressen passade ju mig jätte bra, hahahhahaha!! Och btw, jag kommer till dig runt halv, för Rebecca skulle ju inte cykla med oss imorrn:)

2012-04-26 // 18:45:59

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback