Imorgon

2011-03-03 16:59:09 Kommentarer: 0

Hej alla söta!
Idag har man som vanligt spenderat dagen i skolan. Har gjort det vanliga. Imorgon ska vi ha friluftsdag hela dagen. Så då ska jag åka till Ånnaboda. Där ska jag åka längdskidor. Ska bli kul. Det dåliga är att vi börjar redan vid klockan 8. Men det ska i alla fall bli skönt. Har inte åkt längdskidor sen vi var där sist (ett år sen). Haha, undra om jag kommer ramla. Haha, blir bara roligt i så fall, men pinsamt. Efter jag kommit hem från en lång dag i skolan, så har jag tittat på Top model och degat i soffan med sötnosen Flizan uppe på. Mysigt. Lite senare ska jag med älskade familjen gå ut på en långpromenad. Ska bli skönt, efter en lång dag framför skolbänken. Är jättetrött, blir kanske pigg av lite luft. Hur har er alla bloggläsares dag varit? Ha det bäst så länge! 



Puss och kram 

Här kommer några bilder sen vi var där förra året: 
Blir tyvärr snea. 


  


  


    


 


  


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback