Igår "JAA, våren är på väg! Idag "Nej såklart inte, visste väl det..."

2011-03-13 11:13:17 Kommentarer: 0

Godmorgon! :D
Vaknade upp för ett tag sen. Har ätit frukost och ska snart fixa i orning mig. ;) Och nu sitter jag här i min mysiga morgonrock, och lyssnar på Avril Lavignes nya album "Goodbye Lullaby". ;) Tänkte ha mysig-fixa-i orning-mig-dag idag. ;) Alltså först med ett mysigt varmt bad, och sen ansiktsmask och sen kanske någonting mer. Annars tror jag inte att jag ska göra någonting speciellt som jag vet nu i alla fall. Och utanför så regnar det och snöade för en stund sen. Trodde att våren var på väg, men nu börjar jag tvivla. :( Vad ska ni alla söta bloggläsare göra idag? :) 


Var det någon mer som såg "Melodifestivalen"? ;) Var det rätt eller fel låt som vann? Ha det bäst så länge! :) Kommer förhppningsvis snart med nytt inlägg. 


Puss och kram :love: 




  
Igår :D 



 




Idag :(



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback