HATAR torsdagar

2011-03-17 07:24:01 Kommentarer: 0

Godmorgon! :D
Som ni säkert vet så brukar jag ju inte skriva på morgon (på vardagar). Kände bara för att göra det idag. :) Har ätit frukost och fixat i orning mig. Sen lite senare kommer väl Ebba. Och just nu sitter jag här och Flizan ligger i knät och sover. Mysigt. :P Mamma och pappa har åkt till jobbet så jag är hemma själv just nu. Egentligen brukar pappa gå till jobbet nästan samtidigt som jag går till skolan. Men han skulle iväg på något med jobbet idag. Hatar torsdagar. För det första så har vi bara svenska och matte (och klassråd, men det har vi bara i 30 minuter). Det andra, dagen går i slowmotion. :( Det känns som dagen aldrig tar slut. Jaja, får väl gilla läget finns ju inte så mycket att göra. Det är väl det skolan är till för..... :( Måste gå nu! :( Ha det bäst så länge! :D



Puss och kram :love:


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback