Lördagsmys

2011-02-19 17:48:37 Kommentarer: 0

Hej igen! :D 
Idag ska det bli en riktigt mysig lördagskväll. ;) Snart ska jag bada bastu. :) Sen lite senare ska jag bara mysa framför tv:n och titta på Melodifestivalen, med en godisskål famnen. ;) Måste såklart titta på Melodifestivalen. ;) 
Är ju inte alltid bästa låtarna, men gör det för nöjetsskull. ;) Just nu sitter jag framför datorn och Flizan min lilla älskling ligger i knät och myser. :) Ett tips om du fryser om t.ex benen, så ska du ha en katt. ;) Haha, börjar bli riktigt varm nu. ;) Det är ju i alla fall gulligt av henne (att hon tänker mig som en säng)...!? Nej, skämtade bara. 
Jag måste i alla fall gå nu! Ha en fortsatt trevlig lördagskväll! 


Puss och kram   
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback