Äntligen...

2011-02-18 19:27:38 Kommentarer: 0

Hej alla söta! :D 
Äntligen är det lov. :) Har verkligen sett fram i mot det. ;) Då kan man bara slappa och ta det lungt (och sova). ;) Inga läxor, ingen tid att passa (förutom att jag måste gå upp tidig när jag ska till Stockholm)...... F*n vad skönt asså. Känner behov att bara vila och ta det lungt. :P 

Nu när jag kom hem efter skolan har jag varit med Sarah. :) Har haft det sjukt kul. + att jag har saknat henne sjukt mycket. :) Som vanligt blev det mycket skratt. :D Måste fixa lite saker! Efter det har jag all tid i världen åt att ängna mig här framför bloggen. ;) Ha det bäst! ;) 


Puss och kram

Det är dags för fredagsmys. Om det så är det sista jag gör. 
Snart är det fredagsmys. Hoppas inte föräldrarna stör. 
Det är slut på veckan det är dags för fredagsmys.... 




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback