"Tjenare mannen"

2011-02-20 16:31:34 Kommentarer: 1

Tjenare mannen! 
Just nu sitter jag här och drömmer mig iväg mot Stockholm. Ska bli skönt att slippa allt här hemma. Har nästan packat färdigt allting. Så jag är redo för morgondagen. Kommer ju gå upp väldigt tidigt. 
Just nu lyssnar jag på massor av underbara låtar på "Spotify". Idag har jag inte gjort så mycket, har bara tagit det lugnt. Skönt att vila upp sig. Sen lite senare ska jag se "Solsidan". Älskar det! Haha, tjenare mannen. Kan det kanske var Oves älsklings fras, kanske...!? Haha! Kommer inte kunna skriva på tidigast onsdag igen. Kommer sakna bloggen. Alla ni söta bloggläsare får i alla fall ha det bra! Haha, det här känns ju som värsta avskedsfesten. 
Ha det bäst i alla fall! 


Puss och kram
 



  

Namn: klara Eriksson

Gud va fin blogg du har ju! hihi ses <3<3<3<3<3<3 :)

2011-02-22 // 19:50:06
URL: http://rockiesbloggis.bloggplatsen.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback