Långpromenad

2011-02-26 17:39:45 Kommentarer: 0

Hello!
För en stund sen kom jag hem från en härlig långpromenad, med familjen. Känner mig i alla fall lite piggare. Hade inte varit ute på 2 dagar. Hade egentligen tänkt vara ute igår, men då hade jag ont i halsen och var förskyld. Så då orkade jag inte. Men nu äntligen.... Sen har jag även varit på Marieberg, som jag sa i förra inlägget. Köpte ingenting. Duktigt. Kanske för att jag shoppade för inte så länge sedan. Ska snart ner och basta. Ska bli skönt med värme efter den långa promenaden. Sen lite senare blir det Melodifestivalen. Och såklart är godispåsen i högsta högg. Godiset kommer från en godisaffär i Stockholm. Det var en jätte mysig affär. Det var som att komma till en dröm. Måste gå tillbaka dit när jag är där nästa gång. Godiset var färskt där. Hatar när man köper godis och det är jätte hårt. Vem vill ha hårt godis liksom....!? Hoppas att ni alla bloggläsare har haft en bra dag! Ha en fortsatt trevlig kväll! 


Puss och kram   



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback