Godmorgon

2011-02-18 07:33:10 Kommentarer: 0

Godmorgon! :D
Idag så blev jag väckt klockan 05.45.....tack mamma! :( Har egentligen sovmorgon på fredagar. ;) Typiskt att en mamma ska komma och väcka en klockan 05.45. ;) Brukar gå upp klockan 05.45 på vardagar (mån-tors). (Som sagt, är väldigt seg på morgonen) Men ett + är i alla fall att jag kan ängna mig mer tid till bloggen. :) Tummen upp. ;) 
Har nästan precis ätit frukost, och snart ska jag fixa i orning mig. ;) Jag ska fråga Sarah om hon kan fixa smileysar till mig. ;) Hade det på förra bloggen. :) Hon kommer nog inte kunna fixa det nu i veckan, om hon vill hjälpa mig. Hon ska nämligen resa bort. Kommer sakna henne sjukt mycket. :( Har inte träffat henne på cirka 2 veckor, jättemycket för att vara oss. :( Vi brukar typ träffas minst en gång i veckan. ;) Saknar henne..... 
Kommer nog med ett inlägg när jag kommer hem. Men just det, det är ju lov nästa vecka.....JIPPIE! :D Känns inte som det. Det ska i alla fall bli sjukt skönt! Måste gå nu! Ha det bäst! 



Kramiz

Bjuder på bilderna. En bild på Sarah, och en bild med Sarah och mig. Den bilden med oss på är väldigt gamla, bara satt ni vet. 



  



   



     



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback