Designen färdig

2011-02-16 18:41:01 Kommentarer: 0

Hej alla söta! :D
Nu äntligen är designen färdig. :) Måste bara säga tack till Mathilda, kunde inte gjort det bättre själv. ;)
Föresten ni får gärna kommentera om det är något ni tycker att jag skriver för mycket eller för lite om. :)
Då är det bara att säga till. ;) Blir bara glad om det är någon som kommenterar. :) 


Jag längtar sjukt mycket till måndag. Då ska mamma och jag till Stockholm. :D Då kommer vi sova över där till onsdag. Så då blir det nog inte så mycket uppdateringar. Tyvärr. :( Så då får jag väl passa på att skriva nu istället. :)

Här kommer lite bilder på när jag var i Stockholm för ca 2 år sen tror jag. 
Blir tyvärr snea den här gången också. Är tagna från min mobil. Så dom kanske inte är dom bästa bilderna precis.  


 
En bild på ena sidan av en bro.....

 
En bild på "Gondolen".....eller vad den heter!?

 
....och från den andra sidan av bron.

 
En bild som jag tog när vi var på Gamla stan.


Ha det bra!
Puss och kram


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback