"Borta bra men hemma bäst"

2011-02-24 11:16:58 Kommentarer: 0

Godmorgon! 
Det var ju ett tag sen jag skrev på bloggen, har befunnit mig i självaste hjärtat i Sverige, Stockholm. Har haft det sjukt kul. Har b.l.a shoppat, gått på museum, varit på skansen, och mycket, mycket mer. Längtar tillbaks..... Just nu kan jag inte alls komma på något bra som passar till "Borta bra men hemma bäst". Skulle absolut hellre vilja befinna mig där än här. 

Har nästan precis vaknat, och har precis ätit frukost. Till frukost åt jag ett gott bröd som vi köpte med från Stockholm. Mmm......skit gott bröd asså!!! Till det drack jag varm oboy. Skönt i den kalla kylan. Är -14,7 grader ute. Tror inte jag kommer ägna som mycket tid ute idag. Brrr..... 
Just nu ligger Flizan i knät och sover. Mysigt. Har saknat henne som in i h*lv*te. 
Idag tror jag inte att jag kommer göra något speciellt, eller fall inget jag vet nu. Vad ska ni alla bloggläsare göra idag? 
Kommer inte på så mycket mer att skriva. Kommer nog snart med ett nytt inlägg. Ha det bäst! 



Puss och kram 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback