Svenska Hollywoodfruar

2012-09-12 08:27:19 ByJossee Kommentarer: 0

 
Gomorgon!
 
Är uppe tidigt idag eftersom att mamma och jag ska till Erikslund. Så ingen sovmorgon för min del. Hann inte blogga igår eftersom att mamma och jag var på resturang. Resturangen som vi var på har jättegod mat och personalen som jobbar där är alltid lika trevliga.
 
Sen när vi var hemma igen hann vi precis slå på tv:n och se på Svenska Hollywoodfruar. Haha, älskar det programet. Maria Montazami, haha så skön.. Men Gunilla Persson, hon är läskig. Jag tycker så synd om Erika. Tänk att ha en sån mamma? Nej, tack. Hon måste ha nåt fel.. Först då ser hon jättesnäll ut och sen helt plötsligt så blir hon så arg så man tror att hon ska döda den hon är arg på. Hon är riktigt creepy..
 
 
Nog talat om det. Vad ska ni bloggläsare göra idag? Måste gå nu. Ha en underbar dag.
 
Puss
 
 
 
Läskig kvinna..


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback