Söndag 9/9

2012-09-09 09:17:25 ByJossee Kommentarer: 0

 
Hej!
 
Solen skiner just nu. Är jättetrött. Har inte drömt någon mardröm eller så. Men sängarna här på landet är verkligen inte sköna (är i sommarstugan just nu). Så jag måste verkligen köpa en ny.
Har i alla fall precis vaknat. Har inget speciellt inplanerat idag. Kanske bara tar det lite lugnt. Har ni bloggläsare något speciellt inplanerat idag? 
Kände precis att jag har jätteont i magen. Vet inte vad det kan bero på. Men det gör riktigt ont.
 
Är det någon som ska se på X-Factor som har sängongsprämier ikväll? Jag tänkte börja se på det. Det verkar faktiskt riktigt bra. Det har ju gått bra för andra personer i andra länder som varit med där, t.ex One Direction, Cher Lloyd och Olly Murs... Så det ska jag se ikväll.
 
Ha en underbar söndag. 
 
Puss 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback