6 Maj

2012-05-06 19:12:59 ByJossee Kommentarer: 0


Hello!

Idag har jag sprungit med pappa. Sprang 3 km. Inte jättelångt, men.. Känner mig i alla fall jättenöjd. Var inte alls lika jobbigt som förra gången. Annars har väl dagen varit rätt tråkig faktiskt. Har gjort lite läxor. Nästa vecka blir rena helvetet har prov och läxor nästan varje dag. Men får bita ihop helt enkelt. Igår gick tandställning sönder igen. Hur lyckas jag.. Seriöst, haha.. Orkar inte åka till tandläkaren igen. Har inte äns ätit något hårt. Fattar inte hur det bara kan lossna mitt sådär. Antingen är det dom som inte satt åt den ordentligt, eller så är det någon tandfe där ute som verkligen inte gillar mig, och på något j*vla sätt får den att gå sönder. Vet inte vad jag ska tro. Konstigt är det i alla fall. Haha, jaja bara att acceptera. Mamma ska ringa till dom imorgon och se om jag kan få en ny tid. Imorgon är det måndag. ÅHHHHHHH... Hatar måndaaaaaaaaggggaaarrr. Var fredag för bara några sekunder sen, känns det som. Hoppas att den här veckan går lika snabbt som förra. Vill ha helg. Ska fortsätta med läxan nu. Just det, åt föresten milkshake igår. Det vart verkligen lyckat. Var jättegott. Kommer kanske med recept någon gång. Var verklien otroligt lätt att göra. Men som sagt, måste göra läxor nu. 

Bye 



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback