26 Maj

2012-05-26 19:26:41 ByJossee Kommentarer: 0


Hello!

Har nästan precis kommit hem från sommarstugan nu. Imorgon ska vi på Sarahs konfirmation. Ska bli kul.
Igår, jag trodde seriöst att jag skulle dö.. Var världens åskoväder. Det skakade i hela huset, hela huset lystes upp efter varenda blixt och ja, det kändes ungefär som jordens undergång helt enkelt. Brukar inte vara rädd för åska eller så, men det där var faktiskt riktigt läskigt. Är verkligen en helt annan sak att vara i stan än på landet.. 
Annars då, jo jag har faktiskt tagit mitt första dopp. Stolt, haha.. Var riktigt skönt när man väl var i. Var 22+ grader. 
Den 13 juni är det skolavslutning. Ska bli skönt med sommarlov. Vad ska ni göra i sommar? Själv har jag inget speciellt inplanerat. Får ta det som det kommer helt enkelt.
Är det någon mer som ska se Eurovision Song Contest ikväll? Hoppas att det går bra för Sverige, Loreen. Skulle vara kul att vinna i år. Tycker att vi är värda en vinst. Halva europa har ju svenskskrivna låtar. Tycker faktiskt att det är dåligt. Då kan man ju inte direkt säga att dom representerar sitt eget land. Det är vad jag tycker i alla fall. Ska äta snart. 

Bye      


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback