Cappucini

2012-05-14 20:15:03 ByJossee Kommentarer: 0


Hello!

Idag har det varit en helt vanlig måndag. Efter skolan var jag med Sarah. Vi spelade in massa videor, och tog massar med bilder på datorn. Haha, glöm att jag lägger upp på bloggen. Haha, döööör.. Vette katten vad vi snackar om... Haha, snackade från allt mellan himmel och jord, rent ut sagt. Även pinsamma saker. Så nej, tror jag skippar det där med att lägga upp på bloggen. Kanske någon annan gång, vem vet..
Idag på skolan var jag och Mathilda iväg till Ica, där vi köpte oss varsin Cappucini. Asså gud så gott.. Mmm.. Trodde inte att jag skulle gilla det, men shit så gott.. Får väl hoppas att jag inte blir helt beronde av det, så att jag vill dricka det varje dag.. Nej, men jag tror faktiskt inte det. Mathilda och jag fick även den roliga uppgiften att vara matvärdar.. Kul.. Nej, jag skulle inte tro det. Fick torka upp all mat från alla bord (typ 1000 stycken). Kan ju inte direkt säga att det var sådär jättemysigt direkt. Måste gå nu.

Bye




Bjuder på en bild från min födelsedag, en av dom första bilderna som jag tog med den här datorn faktiskt.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback