22 Maj

2012-05-22 18:26:52 ByJossee Kommentarer: 0


Hello!

Fick en liten försenad present av Mathilda idag. Fick en fin mugg som det stod London på (hon har köpt den i London). Sen fick jag några fina färgglada armband (som också kommer från London). Kommer få bra användning av både sakerna. Alltid lika roligt med presenter. Haha.. När pappa kommer hem från jobbet ska vi springa. Ska bli skönt. Känns som att jag måste springa av mig lite grann. Har ju suttit still en hel dag typ. Herre min gud vad varmt det har varit idag. Typ 23+. Och jag som hade på mig svarta jeans och en rutig skjorta... Kan säga att jag blev lite varm.. Imorgon om det är lika varmt tar jag nog shorts. Vet redan vilka shorts jag ska ta.. Brukar nästan alltid bestämma dagen innan vad jag ska ha på mig. Lika bra. Annars blir det bara stressigt. Kan ibland stå i garderoben i en timme och inte komma på vad jag ska ta på mig. I-landsproblem... Haha.. Pappa kommer nog snart så ska nog fixa i ordning mig lite grann. 

Bye

Och ja, jag har inte glömt bort att lägga upp bilderna...  


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback