2 Maj

2012-05-02 18:48:53 ByJossee Kommentarer: 0


Hej!

Idag har det varit en vanlig skoldag. Skönt med halvvecka. Efter skolan åkte jag upp på stan. Där köpte jag en vit topp och en blommigt linne. Båda från Gina. Och nu har jag gjort lite läxor. Har både matte och SO prov till nästa vecka. Sen var jag tvungen att göra klart svenskan som är till imorgon. Ok, nog pratat om läxor. Har precis fått reda på att jag ska till tandläkaren imorgon igen. Ska fixa tandställningen. Den gick nämligen sönder när vi var på landet. Ucsh, hatar tandläkaren. Ok, det är bara att bita ihop. Haha, fattar ni, bita ihop.. Dålig humor, haha.. En positiv sak, jag missar matte- och svenska lektionen. Måste fortsätta med läxorna nu. Kommer eventuellt med bilder på dagens köp lite senare. 

Puss   


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback