13 Maj

2012-05-13 10:30:45 Photo Kommentarer: 0


Hello!

Ledsen för dålig uppdatering. Men har haft otroligt mycket prov och sånt i skolan. Så jag har helt enkelt inte hunnit med. För skolan går ändå före bloggen, tycker jag. Men nu ska jag bli bättre på att blogga. Veckan som har gått har det väl inte hänt så mycket. Har bland annat varit på ett och annat tandläkarbesök. Det ska bli skönt med halvvecka. Är ledig i 5 dagar. Wihoo.. Snart är det sommarlov. Gud så skönt säger jag bara. Har nog aldrig sett fram till sommaren så mycket som jag gör nu. Just nu är jag i sommarstugan. Igår gick mamma och jag på en lång promenad. Det var skönt. Idag ska pappa och jag eventuellt springa. Springer nog samma spår som vi sprungit dom andra gångerna tror jag. Bjuder på några bilder från igår och i förrgår. Glömde kameran, tänkte först ta med den. Typiskt.. Måste bli bättre på det.. 

Bye 







Sista bilden: Jag vet, mina stövlar syns..
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback