1 Mars

2012-03-01 20:05:21 ByJossee Kommentarer: 1

Hello! ;)

Idag har det varit en vanlig dag i skolan. Torsdag är verkligen den sämsta dagen. Det är den dag som vi slutar senast på, plus att vi har dom sämsta ämnena (matte, svenska, engelska m.m). Men det är skönt att det är fredag imorgon. Ska nämligen ha friluftsdag. Då får man välja på att antingen åka skridskor, slalom, längdskidor eller pulka. Valde pulka. Valde det eftersom att jag inte kan åka slalom, skridskor är jag sämst på (plus att mina fötter typ dör av kyla) och längdskidor var det ingen annan som skulle åka. Så då fick det helt enkelt bli pulka. Vet inte hur det ska gå att det åka pulka utan snö. Haha, finns inte ens en liten snöhög någonstans. Men förhoppningsvis har lärarna planerat något annat. Jaja i allafall, efter skolan var jag med Sarah. Det var jättekul. Spelade Draw Something. Haha, det var jättekul. Kan verkligen inte rita men det är det som är det roliga. Måste gå nu.

Bye :love:


Namn: Sofie

Spana gärna in min nystartade blogg där inspirationen flödar! Lägg gärna ett tycke:)



Kram Sofie

2012-03-02 // 13:21:44
URL: http://fashiondetention.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback