6 Juni

2012-06-06 20:28:46 ByJossee Kommentarer: 0


Hello!

När jag kom hem från sommarstugan träffade jag Sarah. Vi beställde bussbiljetter till Stockholm. Åhh.. vad jag längtar nu. Ska verkligen bli kul. Sen efter att vi beställt dom gick vi ut och var i en park som ligger här väldigt nära. Där satt vi och prata. Just nu är det soligt ute. Äntligen.. Kanske kan man använda shorts imorgon om det är soligt och varmt.. Hoppas i alla fall på det. Är det bara jag som tycker att det känns som att det är söndag idag? Haha, känns verkligen som det.. Men det är bra att det är onsdag. Om exakt en vecka just vid den här tiden har jag sommarlov. Helt sjukt egentligen.. Måste fixa med lite saker nu. 


Puss 





Här är några bilder från idag på Sarah och mig. Älskar ljuset på bilderna..   


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback