Söndag 15/7

2012-07-15 11:50:07 Kommentarer: 0

 
Hej!
 
I onsdags till fredags var jag i skärgården, i Sarahs sommarstuga. Det var verkligen jättekul. Badade, åkte båt, och levde livet helt enkelt. Hade varit kul om vi hade kunnat stanna lite längre. Kommer inte träffa Sarah på en månad. Är verkligen van att träffa henne, i alla fall minst en gång i veckan. Så det kommer att kännas konstigt. Kommer att sakna henne otrolig mycket. Har inte bloggat på jättelänge. Men har varit borta på så mycket annat så jag har tyvärr inte haft någon tid. Vet inte om jag kommer hinna med ett inlägg varje dag som jag först sa. Men jag ska i alla fall försöka att blogga när jag har tid. Kommer med ett inlägg lite senare.
 
Bye
 
 
Går inte att lägga upp bilder. Men ska försöka att fixa det.
 
      


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback