T.G.I.F

2012-01-27 07:07:29 Kommentarer: 0

Godmorgon! ;)
(T.G.I.F= Thank God It's Friday)

Gud vad skönt att det det är fredag. Känner mig trött på skolan nu. Så det ska bli skönt med helg. Börjar ju klockan 9.10. Så jag ska gå till Sarah klockan 8.35. Har fixat iordning mig och ätit frukost. Så nu kan jag bara ta det lugnt. Vill att bikinin ska komma idag. Hoppas verkligen att den ser ut som jag tänkt mig och att den passar. I'am so excited.. Efter skolan ska jag gå på hindermässan med Sarah. Ska bli kul. Ändo fast man inte köper något så är det mysigt att bara gå omkring och kolla. Kommer säkert vara mycket folk där, men man kan ju inte förvänta sig att man kommer vara helt själv liksom. Haha, skulle se lite roligt ut om vi var dom ända som var där. Ska försöka att komma med ett inlägg sen när jag kommit hem. Bjuder på några bilder på Sarah och mig.

Puss :love:



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback