Långpromend

2012-01-21 16:20:32 Kommentarer: 0

Hej igen!

Japp, kommer med ett inlägg redan nu. Glömde att skriva att jag varit på långpromenad. Tänkte innan att "Ja men det här kan nog bli ganska mysigt i alla fall". Och så kommer man fram, och det är ca -10 grader, och blåser som fan. Jättemysigt... Men känns bra nu efteråt, när jag vet att jag varit ute och fått frisk luft. Plus att det känns extra mysigt att sätta sig framför brasan (spisen) med en filt och en kopp te. Det är ju inte dumt det heller. Förutom att jag måste dricka med sugrör eftersom att jag har tandställning (fick den i torsdags). För annars kan man få gula tänder, och då ser det ju bara lite konstigt ut när man tar bort tandställning. Jaja, that's life! Kommer med ett inlägg lite senare!

Puss <3




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback