Ny design

2012-02-29 21:22:09 ByJossee Kommentarer: 0

Hello! ;)
Ja, som ni säkert har märkt så har jag en ny design (äntligen..). Fick hjälp av Hanne, som var så gullig och hjälpte mig. Så därför tänkte jag vara så snäll satt jag länkar till hennes blogg. Är verkligen jätteglad över att jag har fått en ny design. Har ju haft min i säkert mer än ett år. Lite väl länge, haha.. Som sagt borde verkligen vara den mest otekniskaste människan i hela världen. Kan inte ens fixa en blogg design. Haha, känner mig verkligen fett weird. Men men, alla kan ju inte vara data proffs.. Jaja, ska i allafall försöka att komma med ett inlägg imorgon. Ni har säkert märkt att jag har varit dålig på det där med att blogga på sistone. Men har verkligen inte haft tid. Men ska försöka att bli bättre på det. Kom ihåg att checka in Hannes blogg, http://twiggysfoton.blogg.se/.
Bye :love:


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback