Mormor

2012-02-12 11:35:36 Kommentarer: 0

Godmorgon! ;)

Just nu sitter jag på mitt rum i min fåtölj och läser Frida. Prenumererar på Frida, tycker att det är en bra tidning. Mår som igår, alltså inte bra. Vill bli frisk nuuuuu. Det börjar bli riktigt störande. Verkligen jämt när jag är sjuk brukar jag må jättedåligt i jättemånga dagar, men sen helt plötsligt så är jag frisk. Skitkonstigt, men men.. Igår var jag som sagt hos mormor. Det var jättekul. Först fick vi någon förrätt. Det var en sås och sen sallad mm. Till det var det varma baguetter. Till varmrätt var det två sorters pajer, kyckling och köttfärs. Och till efterrätt var det tårta. Allting var verkligen jättegott. Tittade på Melodifestivalen när vi var där. Jag tycker att rätt gick vidare. Vad tycker ni? Har sett han den där David (han som gick vidare) i verkligheten faktiskt. Stolt tjej här, hahah skämta. Nej, men jag såg honom när spelade i High School Musical. Mamma och jag var där och tittade. Så när jag såg honom i tv så sa jag, "men de är ju han". Haha, blev bara lite förvånad. Jag ska inte skriva mer nu. Men kommer eventuellt med ett inlägg lite senare. Bjuder på några bilder från igår.

Bye :love:



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback