My birthday!

2012-04-27 07:38:55 ByJossee Kommentarer: 0


Hello!

Idag fyller jag 14. Fjååååårrrrttiiiiisssss! Haha. Nej, jag skämtade bara. Har öppnat några presenter nu på morgonen, men jag ska öppna fler sen efter skolan. Nu på morgonen fick jag ett presentkort på H&M och BikBok. Båda på 500:-. Sen fick jag ett smyckesträd. Ni vet ett sånt där som man hänger smycken på. Sen fick jag ett armband. Och till sist fick jag en dator. Datorn heter Fujitsu. Har aldrig hört talas om det märket. Men datorn är jättebra och jättefin. Skriver faktiskt på den just nu. Älskar att fylla år. Extra kul är att det är fint väder plus att vi slutar efter lunch (klockan 1). Känner mig så grymt taggad. Ikväll kommer släkten och firar mig så det ska ju bli kul. Vaknade klockan halv 5 imorse.. Kunde heller inte somna om. Kul, jag vet.. Men, men.. Var förbered på det. Måste gå nu.

Bye


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback