M&M

2012-04-03 17:48:48 Shopping Kommentarer: 0


Hello!

Om ni undrar vad M&M betyder (rubriken), så är det inte M&M (godiset) som jag menar utan Mormor & Marieberg. Just saying.. Som sagt, idag har jag varit på Marieberg med mormor. Köpte en kjol från Bikbok, som kostade 249:-. Har inte använt kjol på kanske ungefär 2-4 år. Helt sjukt.. Så nu kändes det som att det var dags. Kan se framför mig, på sommaren när jag har på mig den här kjolen. Wieee, kommer bli så grymt snyggt. Längtar ju inte lite till sommaren nu.. Sen köpte jag en vit vanlig och enkel top, som passar till det mesta. Köpte den på Gina, för 99:-. Har ju även glömt att berätta att jag köpt mig ett par röda Converse. Visar ingen bild på dom. Jag tror nog att ni alla har sett ett par röda Converse liksom. Haha. Är just nu hos mormor. Lite senare kommer mamma och pappa och äter mat här. Ska bli mysigt. Ska vara lite social med mormor nu. Här är några bilder på kjolen och topen.

Bye



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback