Lördag 28/4

2012-04-28 08:50:47 ByJossee Kommentarer: 0


Hej finisar!

Dagen igår var gryyyymmmm. Först kom släkten och då åt vi maten som vi hade beställt. Sen öppnade jag alla presenter. Orkar inte skriva allting som jag fått. Kanske skriver ett inlägg om det någon annan gång. Sen åt vi en tårta som mormor hade bakat. Ja, dagen var som sagt toppen. 
Idag ska familjen och jag åka till våran sommarstuga. Ska vara där till antingen måndag eller tisdag. Får se, det beror på vädret. Ska bli kul i alla fall. 
Varför ska man alltid vakna tidigt när man är ledig? Vaknade jättetidigt idag igen. Ska gå upp och äta frukost snart. Är ju ändå ingen menning att bara ligga här. 
Jaja, ska gå upp nu.  Kommer eventuellt med ett inlägg lite senare.

Bye

image description

Bjuder på denna bild på min fina vän Mathilda.   


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Url:



Trackback